Fundacja Wsparcia Finansowego Emerytów

Numer KRS: 0000896817

Top
 

Załóż subkonto

Subkonto może założyć:

  • emeryt (osoba pobierająca świadczenie emerytalne) posiadająca ustalone prawo do emerytury na podstawie decyzji emerytalnej (zarówno przed osiągnięciem powszechnego wieku emerytalnego jak i po jego osiągnięciu);
  •  osoba która osiągnęła powszechny wiek emerytalny zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa (kobieta-60 lat, mężczyzna – 65 lat życia) i nie pobiera świadczenia emerytalnego w oparciu o decyzję emerytalną.

Subkonta nie może założyć:

  • osoba (rencista, osoba pobierająca świadczenie przedemerytalne, osoba nie pobierająca świadczeń)  która nie  posiada prawa do emerytury w oparciu o decyzję emerytalną:
  • osoba która nie osiągnęła powszechnego wieku emerytalnego zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa (kobieta- 60 lat, mężczyzna – 65 lat życia) .

Założenie subkonta jest proste i wymaga jedynie 5 kroków:

Określ dla kogo będą zbierane środki

Określ dla kogo będą zbierane środki na subkoncie oraz czy Beneficjent wskaże Pełnomocnika (na podstawie poświadczonego notarialnie pełnomocnictwa).

Przygotuj niezbędne dokumenty

Przygotuj niezbędne dokumenty (ksero/skan):

Decyzję Emerytalną lub inny dokument potwierdzający prawo do emerytury– obowiązkowo dla emeryta pobierającego świadczenie emerytalne lub;

Dokument potwierdzający osiągnięcie powszechnego wieku emerytalnego (potwierdzający datę urodzenia) – obowiązkowo dla osób w wieku emerytalnym nie pobierających świadczenia emerytalnego, a obejmujący:

– decyzję o przyznaniu świadczenia rentowego lub innego świadczenia;

-akt urodzenia lub inny dokument potwierdzający osiągnięcie powszechnego wieku emerytalnego.

  • Akt notarialny o wyznaczeniu Pełnomocnika – nieobowiązkowo (wyłącznie w przypadku wyznaczenia Pełnomocnika).

Uzupełnij dokumenty

Wydrukuj ze strony fundacji oraz dokładnie przeczytaj i prawidłowo wypełnij (dokumenty do wydruku wraz z przykładowo wypełnionym porozumieniem i regulaminem w zakładce „Załóż subkonto”) :

• POROZUMIENIE – obowiązkowo
• REGULAMIN – obowiązkowo

Prześlij dokumenty

Prześlij dokumenty w wersji papierowej na adres Fundacji:

Fundacja Wsparcia Finansowego Emerytów „Złoty Emeryt”
Ul. Lubelska 42 A, 35- 233 Rzeszów

lub wypełnij  i podpisz podpisem kwalifikowanym (nie respektujemy podpisu profilem zaufanym !!!) i prześlij na adres e-mail fundacji: biuro@zlotyemeryt.pl (

Oryginały:
• POROZUMIENIE
• REGULAMIN

Kserokopia lub Skan:

  • Decyzji emerytalnej lub innego dokumentu potwierdzającego prawo do emerytury dla emeryta pobierającego świadczenie emerytalne na podstawie decyzji emerytalnej lub;
  • Dokument potwierdzający osiągnięcie powszechnego wieku emerytalnego dla osoby będącej w wieku emerytalnym i nie pobierającej świadczenia emerytalnego w oparciu o decyzję emerytalną;
  • Akt notarialny o wyznaczeniu Pełnomocnika – wyłącznie w przypadku wyznaczenia Pełnomocnika.

Zaczekaj na potwierdzenie

Zaczekaj na mailowe potwierdzenie założenia subkonta, gdzie otrzymasz dane do logowania do subkonta, obejmujące :

  • Login (stanowi go) –  numer i nazwa subkonta ;
  • Hasło (wygenerowane automatycznie) – zalecamy zmienić na własne (łatwiejsze do zapamiętania)